מהו IRA (חשבון פנסיה אישי) | איך ניתן לחסוך לפנסיה בניהול אישי

מהו IRA (חשבון פנסיה אישי) | איך ניתן לחסוך לפנסיה בניהול אישי

מהו IRA (חשבון פנסיה אישי) ואיך ניתן לחסוך לפנסיה בניהול אישי

IRA

פיננסים זה לא רק רווחי חברות ועסקאות מיזוג גדולות. פיננסים מתחילים ונגמרים באנשים – ואחד הדברים החשובים ביותר לכל אדם הוא מצבו הפיננסי. באמצעות IRA תוכל למנף את חשבון הפרישה האישי שלך 

חופש כלכלי אמיתי הוא מסע מתמשך. וכדי להגיע לשם, צריך להסתכל הרחק מעבר לאופק. מבט לעתיד פירושו חיסכון – והשקעה – לטווח ארוך ואחד הדרכים שניתן לנשיג זאת זה באמצעות השקעה עם IRA. אחד החשבונות הטובים ביותר לחסכונות שלך הוא קופת גמל בניהול אישי או בשמו הנוסף – חשבון פנסיה אישי (IRA) – ובלועזית: Individual retirement account.

מה זה IRA (חשבון פנסיה אישי)?

חשבון פנסיה אישי (IRA) הוא חשבון שמאפשר לאנשים לחסוך לפנסיה בניהול אישי. בדומה לקופות גמל רגילות, חשבון IRA מציע הטבות מס שונות לעידוד חיסכון לפנסיה, וישנם סוגים שונים של IRA כדי לתת מענה למצבים פיננסיים שונים וליעדי פרישה. נציין את העיקריים:

IRA מסורתי ו-רוט (roth) IRA – ההבדל העיקריים בין השניים קשור לשיקולי מס ויעדי תכנון הפרישה שלך וזה גם מה שישפיע על הבחירה שלך.  במילים פשוטות, אם אתה מעדיף ניכוי מס עכשיו ומצפה להיות במדרגת מס נמוכה יותר בזמן הפרישה אז IRA מסורתי עשוי להיות בחירה טובה יותר. לעומת זאת, אם אתה מעדיף לשלם מס גבוה יותר בזמן הפרישה, רוט (roth) עשוי להיות מועיל יותר. 

אפשרויות נוספות הן SEP IRA או SIMPLE IRA: המיועדים לעצמאים ולבעלי עסקים קטנים.

למה כדאי להשתמש ב-IRA?

מדובר בחיסכון פנסיוני שמספק דרך טובה לחסוך לפנסיה עם הטבות מס שיכולות לעזור לחסכונות שלך לצמוח בצורה יעילה יותר. כמו כן, ניתן להשתמש ב-IRA  לצורך השלמה לתוכניות פרישה אחרות שיש לך. מבחינת מס, אפשרויות המס הטובות ביותר לטווח הארוך (פרישה) הן תוכניות שהוגדרו על ידי המעסיק שלך וחשבונות פרישה אישיים (IRA). למעשה, IRA מציעה דרך לחסוך כסף נוסף לפנסיה שלך. והחדשות הטובות הן שאתה לא חייב לבחור בין השניים אלא יכול לנצל לתועלתך את שניהם. 

יש אפשרות להשקיע ב-IRA במגוון רחב של נכסים, כולל מניות, אג"ח, קרנות נאמנות, אופציות, תעודות סל ועוד ..כך שיש לך שליטה על ההשקעות שלך גם מבחינת הגיוון: ה-IRA מציעות מגוון רחב של אפשרויות השקעה, המאפשרות לאנשים להתאים את תיקי ההשקעות שלהם לסובלנות הסיכון וליעדי הפרישה שלהם ולא פחות חשוב, כאמור מאפשרות לייצר תיק מגווון ומאוזן.

לסיכום חלק זה, IRA הוא כלי רב עוצמה לחיסכון לפנסיה, המציע הטבות מס ומגוון אפשרויות השקעה. הבנת הסוגים השונים של ה-IRA והיתרונות הספציפיים שלהם יכולה לעזור לך לבחור את האפשרות הטובה ביותר למצב הפיננסי וליעדי הפרישה שלך.

היתרונות העיקריים של IRA

תמריצי מס – ה IRA מעודדים חיסכון לטווח ארוך על ידי מתן תמריצי מס רווחי הון וצמיחה פוטנציאלית לאורך זמן. למשל, – דחיית מס עד לפידיון, פטור ממס בקרנות השתלמות, פטור מס בחלוקות דיוידנדים, פטור ממס עזבון בארה"ב (למעט אמריקאים), הטבות מיסוי בתיקון 190 ועוד.

מקסימום שליטה – אתם כבעלי החשבון מחליטים בעצמכם (או בסיוע יועץ) באילו נכסים, היכן וכיצד  להשקיע את כספכם. היות ומדובר בניהול אקטיבי יש אפשרות לעשות שינויים בחשבון במהירות יחסית.

דמי ניהול מינימליים – בניגוד למצב בו החשבון מנוהל באופן פסיבי רק על ידי הגוף שמנהל את חשבונכם, במקרה המדובר הניהול הוא אקטיבי ולכן דמי הניהול שתשלמו הוא נמוך באופן יחסי.

גמישות: אנשים יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות השקעה כדי להתאים את אסטרטגיית החיסכון הפנסיוני שלהם לצרכים הספציפיים ולסובלנות הסיכון שלהם.

מבט מעבר לאופק – מה הטעם בהשקעה?

השקעה תעזור לך לעמוד ביעדים הפיננסיים לטווח הבינוני (נניח, שלוש עד חמש שנים) או לטווח הארוך (חמש שנים ומעלה). כשאתה משקיע, אתה מעניק לעצמך פוטנציאל לרווחים גדולים בהרבה. בהשקעה אקטיבית, משקיעים פעילים קונים ומוכרים באופן קבוע מניות, אג"ח, קרנות וכן הלאה – במטרה לעלות על הביצועים הממוצעים של השוק. חלק מהמשקיעים עושים זאת בעצמם – אחרים נותנים את כספם למנהלי השקעות כדי לעשות זאת בשמם, ומשלמים עמלות גבוהות יותר בתמורה לאפשרות לקבל תשואות מעל הממוצע. עם IRA אתה מצד אחד מוריד העלויות הללו ומצד שני נפתחת בפניך אפשרות לשלוט בסוגי הנכסים בתיק ההשקעות העצמאי שלך מבלי להיות כפוף למדיניות קבועה של השקעות של חברה כזו או אחרת.

חשבון פנסיה אישי

שוק ההון – להשקיע ולסחור עם IRA 

המסחר בשווקים עם כספי IRA כרוך במספר שלבים, החל מהקמת החשבון המתאים ועד להבנת הכללים והאסטרטגיות הספציפיות למסחר. להלן הצעדים:

לאחר שפתחת חשבון IRA, יש לבחור חברת ברוקר שתומכת בחשבונות IRA ומציעה מגוון רחב של אפשרויות השקעה. למרבה המזל, לא צריך ללכת רחוק מידי משום ש- TradeStation מאפשרת למשקיעים נבונים מסחר והשקעה עם חשבונות IRA.

טיפים למסחר מוצלח ב-IRA

חקור ובחר את ההשקעות שלך. זה יכול להיות כאמור: 

  • מניות: מניות בודדות של חברות.
  • איגרות חוב: ניירות ערך המשלמים ריבית לאורך זמן.
  • קרנות נאמנות: קרנות מאוחדות המנוהלות על ידי אנשי מקצוע בתחום ההשקעות.
  • תעודות סל (קרנות נסחרות בבורסה): קרנות שנסחרות כמו מניות אך מציעות גיוון.
  • REIT (נאמנות להשקעות נדל"ן): חברות שמחזיקות, מפעילות או מממנות נדל"ן מניב.

סגנון ההשקעה: החלט אם אתה רוצה להיות סוחר יומי, סוחר סווינג או משקיע לטווח ארוך על סמך אסטרטגיית ההשקעה שלך.

גיוון: פזר את ההשקעות שלך על פני סוגי נכסים שונים כדי למזער את הסיכון.

מעקב שוטף: נצל את יתרון חשבון ה -IRA  שלך – עקוב אחר תיק ההשקעות שלך ונהל אותו. סקור מדי פעם את תיק ההשקעות שלך כדי לוודא שהוא מתיישב עם יעדי ההשקעה וסובלנות הסיכון שלך.

איזון מחדש: התאם את ההשקעות שלך מעת לעת כדי לשמור על הקצאת הנכסים הרצויה לך.

הישאר מעודכן: התעדכן בחדשות ובטרנדים בשוק.

השכלה: השתמש במשאבים המסופקים על ידי עליתפלטפורמס, כגון מאמרים לימודיים, סמינרים מקוונים וכלים שונים שהם מציעים.

מסחר והשקעה עם IRA באמצעות טריידסטיישן

לסיום, מסחר והשקעה עם IRA יכול להיות דרך רבת עוצמה להגדיל את החיסכון הפנסיוני שלך, מדובר בכלי חיוני לתכנון פרישה, המספק הטבות מס ודרך השקעה לבניית עתיד פיננסי בטוח. וזכור…מסע של אלף מייל מתחיל בצעד אחד. אז בין אם אתה מתמקד בהשקעה לטווח הבינוני ובין אם לטווח הארוך, אנו מקווים מאמינים שהשילוב בין ה -IRA שלך לבין Tradestation יוביל אותך לעבר חופש כלכלי אישי.

הצטרף אלינו היום והחל לסחור עם מערכת המסחר בבורסה הטובה בעולם עם אפליקציית מסחר בשוק ההון מתקדמת ביותר וכלי ניתוח נוספים.

0 – דמי ניהול.
0 – דמי החזקה.
0 – דמי טיפול בדיבידנד.

רק 1 סנט למניה, מינימום $1 לעסקה.

דילוג לתוכן

    פתיחת חשבון

    מאשר קבלת חומר פרסומי ושיווקי מחברת עלית פלטפורמס בעמ ו/או או כל צד ג מטעמן ו/או או הקשור אליהן