מה חשוב לבדוק לפני פתיחת חשבון מסחר עצמאי?

מה חשוב לבדוק לפני פתיחת חשבון מסחר עצמאי?

פתיחת חשבון מסחר עצמאי - מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים לסחור

כיום יותר ויותר אנשים מתעניינים לבצע מסחר עצמאי בבורסה. הצעד הראשון הוא פתיחת חשבון השקעות עצמאי- זה אמנם יכול להראות כמו תהליך קשה ומסובך, אבל הוא לא חייב להיות כזה. 

בעבר, כאשר מישהו היה מעוניין לבצע מסחר בשוק ההון, הוא היה חייב לעשות זאת רק דרך בנקים, כאשר תהליך פתיחת חשבון השקעות היה מלווה בהמון עמלות אותן נדרש המשקיע לשלם עבור כל פעולה קטנה בחשבון ההשקעות.

לאחר הרפורמה בשוק ההון (ועדת בכר), כל אחד יכול לפתוח חשבון השקעות ומסחר באופן אצל ברוקרים ובתי השקעות ולבצע ניהול תיק השקעות עצמאי. דבר אשר מאפשר להנות מעמלות נמוכות בהרבה וגם במערכות מסחר מתקמדות וטובות יותר מאשר אלו של הבנקים, דבר המאפשר לכל סוחר עצמאי ליהנות לסחור בבורסה בצורה יעילה, נוחה ומשתלמת.

הדברים שאותם צריך לקחת בחשבון כשבאים לפתוח חשבון השקעות עצמאי 

הצעד הראשון בפתיחת חשבון השקעות הוא למצוא את הברוקר הנכון. על ידי סקר שוק מהיר, תוכלו לעשות השוואות בין ברוקרים ובתי השקעות ולמצוא את הגוף שמתאים לכם. חשבון ההשקעות מאפשר לכם גישה למערכת מסחר וביצוע פקודות.

דבר נוסף מאוד חשוב הוא עמלות המסחר. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של פתיחת חשבון השקעות עצמאי לעומת ניהול תיק ההשקעות דרך צד שלישי – הוא הוזלת עלויות המסחר שעבור משקיע שמבצע המון פעולות ביום, יכול להגיע לסכומים מאוד גדולים. ומהסיבה הזאת, עמלות המסחר הם אחד המרכיבים הכי חשובים בקבלת ההחלטה של איפה פותחים את חשבון ההשקעות.

מערכת המסחר. כדי לסחור בצורה הטובה ביותר, צריך את מערכת המסחר הטובה ביותר שתספק את כל הדברים שמשקיע צריך כדי להצליח.
כשאנחנו בודקים את מערכת המסחר, נצטרך לבדוק אלמנטים שונים כמו: האם המערכת מספקת ציטוטים בזמן אמת, איזה פיצ'רים קיימים במערכת, והאם היא עדכנית ועובדת עם טכנולוגיה מתקדמת.

שירות ותמיכה. אין צורך להרחיב פה, כל אחד מאיתנו יודע כמה שירות ותמיכה שצריכים אותו הוא ערך שלא יסולא בפז. לכן חשוב לבדוק האם שעות הפעילות של מוקד התמיכה והאם הברוקר מספק מענה אנושי ושירות הוגן.

איך פותחים חשבון מסחר עצמאי?

אחרי שקיבלתם את ההחלטה לפתוח חשבון השקעות דרך ברוקר או בית השקעות שיתווך בינכם לבין הבורסה, תוכלו להרשם דרך האינטרנט בתהליך רישום פשוט ומהיר.

ברוב המקרים תצטרכו להצטייד ברישיון/דרכון/תעודה מזהה ולאחר שתסיימו את הליך ההרשמה ותקבלו שם משתמש וסיסמה, תצטרכו להפקיד את הסכום שאותו אתם מעוניינים להשקיע, ומיד לאחר מכן תוכלו להתחבר למערכת המסחר ולהתחיל לסחור.

עם הטכנולוגיה של היום, אתם יכולים לסחור מכל מקום עם חיבור לאינטרנט. אתם יכולים לעשות את זה מהמחשב בבית, מהטאבלט או מהסמארטפון שלכם.

תוך כמה זמן ניתן לפתוח חשבון מסחר למתחילים? חצי שעה בלבד!

פתיחת תיק השקעות, כיום הוא הליך שיכול להתבצע בתוך חצי שעה דרך הברוקר טריידסטיישן. קניה ומכירה של מניות יכולה להיות בהרבה פחות משניה. מהירות העסקאות כיום במניות אינה מושפעת מהעובדה שמספר העסקאות הוא אדיר, עקב התקדמות הטכנולוגיה. לעומת זאת, כמעט כל עסקה אחרת, למשל עסקאות נדל"ן, מתנהלות כל כך לאט, עם כל הניירת הנדרשת וניהול המשא ומתן הכספי, והעסקאות הללו נסגרות בטווחים של חודשים. גם יציאה מהנכס שקנינו הינו תהליך שלוקח חודשים ולכן הנזילות תהיה מאוד נמוכה יחסית למניות.

img-9

חשבון מסחר למתחילים בבורסה

חשבון השקעות מורכב מהבנה, ידע, ונכונות להשקיע זמן ומאמץ במעקב אחר השוווקים הפיננסים. אנחנו בטריידסטיישן, מזמינים אותך לקחת את המסחר שלך לרמה הבאה בעזרת הכלים המתקדמים בעולם, המערכת שלנו עטורת פרסים כבר 15 שנים ברציפות ע"י גופים כמו גוגל וסטוק ברוקרס. אנחנו נספק לך מידע עצום וגב כלכלי רחב בדרך להשקעות מוצלחות.

אז למה דווקא טריידסטיישן?

בחירת תוכנת המסחר הנכונה במסחר בבורסה היא מרכיב מאוד משמעותי בדרך להיות סוחר טוב יותר. זאת הסיבה שטריידסטיישן השקיעה בשלושת העשורים האחרונים בפיתוח מערכת המסחר ודאגה לספק חבילה מלאה של כלי מסחר כדי לעזור לסוחרים למקסם את הזדמנויות שלהם ולנהל את הסיכונים שלהם בצורה הטובה ביותר.

למה הלקוחות שלנו נשארים אצלנו?

95% מהלקוחות שלנו בארץ לא עוזבים אותנו מרגע ההצטרפות. אנחנו דואגים לספק בית חם לסוחרים, נותנים מענה מהיר לכל בעיה ודואגים לתת גב כלכלי מלא לכל אחד ואחד. אנחנו שמים את הלקוחות שלנו בעדיפות עליונה וההצלחה שלהם היא הצלחה שלנו.

מה עושה את טריידסטיישן לכל כך אטרקטיבית עבור השקעות למתחילים וגם למנוסים?    

מערכת המסחר שלנו נמצאת בשיא הקידמה הטכנולוגית וממשיכה להתעדכן בכלים החדשניים ביותר באופן מתמיד, המערכת מאוד פשוטה לתפעול, ומביאה איתה חווית משתמש שמשאירה אבק למתחרים. המערכת נוחה להפעלה מכל מקום, מהמחשב, מהאייפד או מהסלולרי ברמה הגבוהה ביותר. לא מדובר רק על פעולות בסיסיות שאפשר לבצע מרחוק, אלה על מגוון פעולות רחב שמכסה את כל הפינות הקטנות שקיימים לסוחרים. גם אם אין מחשב זמין בסביבה. יתרון נוסף, תוכלו בכל עת להיעזר בשלל סרטוני הסבר בשפה העברית של עלית פלטפורמס של נציגות התמיכה, הסרטונים עומדים נתונים לצפייה 24/7.

עמלות המסחר הכי נמוכות בארץ בשוק ההון! על מניה תשלמו סנט אחד בלבד, כאשר המינימום לעסקה הוא $1 בלבד! על אופציה תשלמו $1 בלבד ! ועל חוזה מיקרו תשלמו רק חצי דולר ! המחירים האלה הם המחירים הזולים ביותר שניתן למצוא כיום בארץ וזה בגלל שעלית פלטפורמס, נציגות התמיכה של טריידסטיישן בישראל לא גוזרת קופון על גבו של הסוחר בשוק ההון ומציעה ללקוחות את המחיר אותו מקבלים כשפונים ישירות לברוקר ולא נעזרים בצוות התמיכה כאן בישראל וזאת בניגוד לכל חברה מתחרה אחרת, אשר תמיד תציע מחיר גבוה בהרבה מהמחיר המקורי שהברוקר מציע (מהסיבה הפשוטה שהרבה בורקרים, במיוחד בארץ, משתמשים כמתווכים צד שלישי, והם גוזרים עמלות גדולות יותר בגלל העובדה שיש מישהו שיושב בארץ ומדבר איתכם בעברית) .

סיבה נוספת והחשובה ביותר ,היא השירות. השירות של טריידסטיישן בישראל באמצעות עלית פלטפורמס, הוא שירות ברמה הגבוהה ביותר , מענה טלפוני ובמייל לכל בעיה , עם מערך שיעורים וסרטונים על המערכת , שנבנו במיוחד כדי לעשות את חיי הלקוח לפשוטים ונוחים יותר. לטריידסטיישן יש לקוחות רבים בישראל ומהניסיון הרב עם הלקוחות, נוצר שירות ממוקד , יעיל היודע לתת מענה מהיר לרוב השאלות.

מעוניינים לפתוח חשבון מסחר עצמאי? הצטרפו אלינו היום ותתחיל להנות ממערכת מסחר עצמאי בבורסה הטובה בעולם עם עמלות המסחר האטרקטיביות בישראל.

0 – דמי ניהול.
0 – דמי החזקה.
0 – דמי טיפול בדיבידנד.

רק 1 סנט למניה, מינימום $1 לעסקה.

דילוג לתוכן

    פתיחת חשבון

    מאשר קבלת חומר פרסומי ושיווקי מחברת עלית פלטפורמס בעמ ו/או או כל צד ג מטעמן ו/או או הקשור אליהן