מיקרוסופט חושפת כלי AI המשנים את כללי המשחק

מיקרוסופט חושפת כלי AI המשנים את כללי המשחק

מיקרוסופט חושפת כלי AI המשנים את כללי המשחק

מניית מיקרוסופט

הבינה המלאכותית מחזקת את מומנטום השוק של מיקרוסופט, מה שמשקף את הסנטימנט השוורי של השוק כלפי יוזמות ה-AI שלה

מיקרוסופט הציגה כלי בינה מלאכותית חדשים בכנס המפתחים שלה בסיאטל היום (21 במאי 2024( כולל ממשקי API לשילוב בינה מלאכותית בתוכנות הקשורות לWindows . האירוע, שמשך מפתחים מרחבי העולם, התמקד ברובו בבינה מלאכותית, עם עדכונים משמעותיים של בינה מלאכותית.

להלן כמה כלים חדשים ומשופרים הקשורים לבינה מלאכותית מבית מיקרוסופט שמעניין לעקוב אחריהם:

Phi-3-Vision: מודל Phi-3-vision הוא מודל שפה קטן שלמעשה מסוגל להבין תמונות וטקסט והוא אידיאלי למכשירים ניידים. המודל הזה כולל כ-4.2 מיליארד פרמטרים ומצטיין במשימות חשיבה חזותית כמו פירוש גרפים ומענה על שאלות הקשורות לתמונה.

סוכני AI Copilot לעסקים – מיקרוסופט מחוללת מהפכה באופן שבו עסקים פועלים באמצעות סוכני Copilot המופעלים על ידי בינה מלאכותית. עובדים וירטואליים אלה יכולים להפוך משימות לאוטומטיות כגון ניטור תיבות דוא"ל והזנת נתונים, ובדרך זו לפנות זמן לעובדים אנושיים להתמקד בפעילויות אסטרטגיות יותר. המעבר מסוכני AI פסיביים לסוכנים פעילים מסמן התקדמות משמעותית ביישום בינה מלאכותית במקום העבודה, מה שמאפשר פעולות יעילות ואוטונומיות יותר

GPT-4o ב-Azure OpenAI – הדגם האחרון של OpenAI, GPT-4o, זמין עכשיו דרך שירות Azure OpenAI של מיקרוסופט. ניתן לשלב אותו באפליקציות ליכולות בינה מלאכותית לצורך שיחה. מפתחים יכולים למנף את GPT-4o כדי ליצור יישומים אינטראקטיביים וחכמים יותר ולמעשה למתוח עוד קצת את הגבולות של מה שבינה מלאכותית יכולה להשיג באמצעות שיחה.

כלי בולט שהציגה בכנס הוא מחשבי Windows Copilot Plus – שזה קו חדש של מכשירים המופעלים על ידי מעבדים מבוססי Arm וכוללים יכולות בינה מלאכותית מתקדמות. זה מכוון יותר למפתחים טכניים: המחשבים האלה מגיעים עם זמן ריצה Windows Copilot, הכולל יותר מ-40 דגמים של בינה מלאכותית שפועלים ב-Windows 11. זמן ריצה זה מספק למפתחים ספרייה של ממשקי API ושרשרות כלים לבניית יישומי AI שממנפים מודלים במכשיר. הכל…כדי לשפר בסופו של דבר את החוויה הכוללת שלנו, המשתמשים. 

ההיסטוריון האישי – תכונת ה-Recall החדשנית של מיקרוסופט אמורה לשנות את אופן האינטראקציה של המשתמשים עם המחשבים האישיים שלהם. זה מאפשר לחפש ולאחזר כל מידע שמשתמש ראה או ביצע במחשב האישי שלו. כלומר, זה מתנהג כמו היסטוריון אישי, הכלי הזה מבטיח שמשתמשים יוכלו לגשת לפעילויות ולנתונים קודמים שלהם בקלות, מה שמגביר משמעותית את הפרודוקטיביות וניהול המידע.

בנוסף, ללקוחות מחשוב הענן של מיקרוסופט תהיה כעת גישה לשבבי AMD AI המשופרים עם טכנולוגיית ה-Infiniband של אנבידיה, שנועדה להתחרות עם ה-GPUs הדומיננטיים של אנבידיה.

איך בינה מלאכותית קשור אליך כמשקיע?

בינה מלאכותית מחזקת את מומנטום השוק של מיקרוסופט. מניית מיקרוסופט זינקה ב-1.2% ל-430.67 דולר, והתקרבה לשיא של 432.97 דולר. המניה עלתה השנה יותר מ 15% מה שמשקף את הסנטימנט השורי של השוק כלפי יוזמות הבינה המלאכותית שלה. השימוש המשותף בשבבי AMD בינה מלאכותית עם טכנולוגיית הרשת של אנבידיה מדגיש גם דחיפה אסטרטגית מצד מיקרוסופט להוביל בתחום מחשוב הבינה המלאכותית, שעלול לזעזע את שוק ה-GPU שכיום שולטת בו אנבידיה.

מניית מיקרוסופט בגרף יומי, עליה של יותר מ 15% מתחילת השנה. מאת TradingView (1)
מניית מיקרוסופט בגרף יומי, עליה של יותר מ 15% מתחילת השנה. מאת TradingView (1)

התמונה הגדולה יותר: ענקיות טכנולוגיה במירוץ בינה מלאכותית

כלי בינה המלאכותית החדשים של מיקרוסופט באים בעקבות הכרזות דומות של גוגל של אלפבית, מה שמדגיש שבשטח מתרחשת תחרות עזה בין שחקניות הטכנולוגיה הגדולות. העדכונים האחרונים של גוגל בעניין כלי בינה מלאכותית ליישומי אופיס משקף את הגישה של מיקרוסופט, מה שמצביע על מגמה רחבה יותר בתעשייה שחותרת בהתמדה לפיתוח פתרונות לפרודוקטיביות משופרים של בינה מלאכותית. הסביבה התחרותית הזו אמורה להאיץ את התקדמות הבינה המלאכותית והשילוב בין פלטפורמות שונות, ולעצב את העתיד של מקומות העבודה וגם את הטכנולוגיה ברמה האישית.

לסיום, מיקרוסופט בהחלט מכינה את הבמה לעידן חדש של כלים מופעלי בינה מלאכותית שמבטיחים לשפר את החוויות האישיות והמקצועיות כאחד. וככל שהבינה המלאכותית ממשיכה להתפתח, הכלים הללו ללא ספק ישחקו תפקיד מכריע בעיצוב עתיד הטכנולוגיה והיישומים שלה.

אין בכתוב כל המלצה לביצוע פעולה כלשהי על סמך הפרשנות המופיעה בכתבה זו, כולל רכישה/קנייה/החזקה של מניות החברות המופיעות בכתבה. ככלל, חובה על הקורא לעשות מחקר מעמיק בהתייחס לכל רעיון השקעה שהוא.

הצטרף אלינו היום והחל לסחור עם מערכת המסחר בבורסה הטובה בעולם עם אפליקציית מסחר בשוק ההון מתקדמת ביותר וכלי ניתוח נוספים.

0 – דמי ניהול.
0 – דמי החזקה.
0 – דמי טיפול בדיבידנד.

רק 1 סנט למניה, מינימום $1 לעסקה.

דילוג לתוכן

    פתיחת חשבון

    מאשר קבלת חומר פרסומי ושיווקי מחברת עלית פלטפורמס בעמ ו/או או כל צד ג מטעמן ו/או או הקשור אליהן