איתור חברה שתגיע להצלחה בזכות הבינה המלאכותית: 9 פרמטרים קריטיים

איתור חברה שתגיע להצלחה בזכות הבינה המלאכותית: 9 פרמטרים קריטיים

איתור חברה שתגיע להצלחה בזכות הבינה המלאכותית : 9 פרמטרים קריטיים

אנליסטים של בנק אוף אמריקה דירגו חברות תוכנה על פי מספר מאפיינים כדי לנסות ולזהות מי תהיינה בין הזוכות במירוץ הבינה המלאכותית

איתור חברה , בינה מלאכותית , הבינה המלאכותית , מסחר , מניות
כ

ניסת בינה מלאכותית אמורה לזעזע הרבה תעשיות, ותחום התוכנה הולך להיות אחד הראשונים להרגיש את הוויברציות. ברור לנו שלא כולם ייהנו במידה שווה מהמהפכה הטכנולוגית הקרובה. זו הסיבה שבנק אוף אמריקה פיתח שיטת איתור חברה בתחום התוכנה, שתצליח בתחום הבינה המלאכותית. נכון לרגע זה, הדבר כולל כאלה שנראות קצת מחוץ למערכה.

9 פרמטרים לפחות שאנו צריכים לאיתור חברה שיכולה להניע הצלחה בתחום הבינה המלאכותית :

האנליסטים של בנק ההשקעות זיהו מספר גורמים שיכולים להניע את הצלחת הבינה המלאכותית של חברות תוכנה. לאחר מכן, באמצעות מערכת שאלות פשוטה של 'כן' או 'לא', הם נתנו נקודות לכל חברה העוסקת ב- בינה מלאכותית. הם עשו סבב של תשע שאלות על התכונות החיוביות של כל חברה, כאשר כל "כן" שווה נקודה אחת וכל "לא" שווה אפס.

פרמטר 1: איתור חברה שיש לה נתונים מהשורה הראשונה בענפים שבהם היא מתחרה.

מבחינת בינה מלאכותית (AI), נתונים הם כמו דלק למכונית – ככל שהדלק יותר ויותר טוב, כך המכונית יכולה לפעול יותר ויותר. וזה לא קשור רק לכמות: גם האיכות, הרלוונטיות והייחודיות חשובות, ויכולות לספק יתרון תחרותי משמעותי לעסק.

פרמטר 2: איתור חברה שיש לה בסיס משתמשים גדול בתעשיות המתחרות שלה.

יותר משתמשים פירושם יותר נתונים לזיקוק, מה שמוביל למוצרים ותובנות משופרים עבור הבינה המלאכותית.

פרמטר 3: איתור חברה עם נוכחות גלובלית.

לחברות עם נוכחות גלובלית יש יותר הזדמנויות למכור וגם יש סיכוי גבוה יותר להמיר את ההזדמנויות הללו ולמכור מוצרים ושירותים חדשים של בינה מלאכותית בהמשך הדרך.

פרמטר 4: איתור חברה שיכולה לייצר הכנסות ממקורות מגוונים.

בינה מלאכותית יש לה את הערך הרב ביותר כשהיא יכולה לשפר מוצרים קיימים. אז ככל שהמוצרים ומקרי השימוש שיש לחברה שימושיים יותר, כך גדל הסיכוי שהיא תפיק תועלת מ-AI.

הבינה המלאכותית , החוב , אינפלציה , דפלציה , איתור חברה , בינה מלאכותית , מסחר , מניות

9 פרמטרים חשובים לאיתור חברה שיכולה להניע הצלחה בתחום הבינה המלאכותית :

  • נתונים מהשורה הראשונה בענפים שבהם היא מתחרה
  • בסיס משתמשים גדול בתעשיות המתחרות שלה
  • נוכחות גלובלית
  • יכולת לייצר הכנסות ממקורות מגוונים
  • השקעה באופן מסיבי במו"פ (מעל מיליארד דולר במהלך השנה הבאה)
  • מציעה פתרונות מובילים למגזרים ספציפיים
  • מפת הדרכים של החברה נועדה למשוך יותר לקוחות באמצעות גרסאות Freemium
  • עומדת בדרישות ניהול נתונים ותאימות מחמירות
  • ערוץ מכירה חזק

img-11The development of full artificial intelligence could spell the end of the human race. (Stephen Hawking)

img-12

פרמטר 5: איתור חברה שמשקיעה באופן מסיבי במו"פ (מעל מיליארד דולר במהלך השנה הבאה).

חברות שמשקיעות רבות במחקר ופיתוח צפויות לפתוח יותר ערך ואפשרויות עם בינה מלאכותית (AI), דבר שיהווה את הבסיס לחדשנות בעתיד.

פרמטר 6: איתור חברה המציעה פתרונות מובילים למגזרים ספציפיים.

בינה מלאכותית מציעה את התועלת הגדולה ביותר כשהיא מיושמת על מקרים ספציפיים לתעשייה, כך שחברה אשר מובילה במגזר שלה גם צפויה להרוויח יותר.

פרמטר 7: איתור חברה שמפת הדרכים של החברה נועדה למשוך יותר לקוחות באמצעות גרסאות Freemium.

על ידי מתן שירותי בינה מלאכותית בחינם, חברות יכולות לעורר את העניין של הלקוחות במוצרים האחרים שלהן וכך היא יכולה להגדיל את המכירות של מוצרים בתשלום.

Freemium) – שילוב של המילים "חינם" ו"פרימיום", freemium הוא סוג של מודל עסקי המציע תכונות בסיסיות של מוצר או שירות למשתמשים ללא עלות וגובה פרמיה עבור תכונות משלימות או מתקדמות).

פרמטר 8: איתור חברה העומדת בדרישות ניהול נתונים ותאימות מחמירות.

בינה מלאכותית צפויה להיות מוסדרת יותר בעתיד, כך שסביר להניח שהחברות שנחשבות לצייתניות ביותר מבחינת נהלים ותקנים, יזכו להעדפה על פני אחרות.

פרמטר 9: איתור חברה שיש לה ערוץ מכירה חזק.

חברות עם כיסוי מכירות מקיף נמצאות בעמדה טובה יותר למכור תכונות בינה מלאכותית לבסיס הלקוחות המבוסס שלהן.

 

האנליסטים בבנק אוף אמריקה לא נרתעו לשאול שאלות קשות יותר. הם הציגו ארבע שאלות "דגל אדום" מסובכות, שבהן כל תשובת "כן" הורידה נקודה מהציון של החברה, בעוד ש"לא" שמר על הדברים כפי שהם. כגון: האם בסיס המשתמשים של החברה הוא בעיקר צרכנים? האם החברה השתמשה בהרבה מיזוגים ורכישות? האם הבינה המלאכותית (AI) יכול להוות איום ישיר על העסק?

אז מה התוצאות?

איתור חברה , בינה מלאכותית , הבינה המלאכותית
חברות תוכנה שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר. מקור בנק אוף אמריקה.

מיקרוסופט (טיקר: MSFT) נמצאת בראש הטבלה עם ציון מושלם של תשע. ענקית הטכנולוגיה סימנה וי ממש בכל תיבה עם הפלטפורמה המובילה בתעשייה, בסיס המשתמשים העצום והמגוון שלה, כוח המכירות העוצמתי והמחויבות שלה להחדיר בינה מלאכותית למגוון המוצרים שלה. נוסף על כך, היא משקיעה יותר מכולן על מו"פ בתחום הבינה המלאכותית ומחזיקה במפה עתידית מרגשת לפיתוח מוצר בינה מלאכותית.

במקום השני קצת מרוחק, אורקל (ORCL), ספקית תשתיות המשרתת למעלה מחצי מיליון לקוחות עסקיים ברחבי העולם, כאשר בינה מלאכותית כבר מובילה רבות מההצעות שלה. בדיוק כמו מיקרוסופט, גם אורקל מוכנה להמריא עם AI, לאור הפוטנציאל לשילוב הבינה המלאכותית (AI) בתוך המודל העסקי שלה.

גם HubSpot (HUBS) ו-Salesforce (CRM), שתי ספקיות תוכנה, השיגו שבע נקודות מכובדות. עם הפוטנציאל של הבינה המלאכותית (AI) להגביר את המכירות, שיווק, ניתוח לקוחות, אופטימיזציה של מסחר אלקטרוני ופיתוח צ'אטבוט מתקדם, חברות תוכנה כמו שתי אלה אמורות להשיג שיפור מסוים מהעלייה של AI הגנרטיבי.

לא נשכח גם את אלופי הבק אופיס, חברות תוכנה המציעות כלים לאופטימיזציה של שרשרת האספקה, ניהול עסקי, סקירת חוזים, הערכת סיכונים..וכו' גם הן צפויות להצליח. Workday (WDAY), CCC Intelligent Solutions (CCCS) ו-ServiceNow (NOW) נמצאות בראש קטגוריה זו, עם ציון 6.

גם יצרנית האפליקציות למחשבים שולחניים Adobe (ADBE) באופן לא מפתיע, השיגה ציון של 6 נקודות, עם בסיס הלקוחות הגלובלי העצום שלה ועם הפוטנציאל לשלב בינה מלאכותית במגוון המוצרים שלה. עוד חברות ראויות לציון שצברו 6 נקודות הן חברות התוכנה Veeva (VEEV) ו-Shopify (SHOP), וכן, ספקית התשתית Datadog (DDOG).

אז מה ההזדמנות כאן של איתור חברה?

מסגרת הבדיקות של איתור חברה של בנק אוף אמריקה היא פשוטה אך מאד עוצמתית: על ידי שאילת כמה שאלות חשובות, היא עוזרת לסנן את הזוכות האפשריות. כדי להרוויח בצורה הטובה ביותר מהנושא של הבינה המלאכותית (AI), פיזור ההשקעות על פני חברות ותתי קטגוריות תוכנה שונות. עשוי להיות צעד חכם יותר מאשר לשים את כל הביצים בסל אחד.

ולסיום, חשוב גם לזכור שהשקעה בטכנולוגיה, במיוחד בטכנולוגיה הממוקדת בינה מלאכותית, טומנת בחובה גם סיכונים. זה מגזר שראה צמיחה מהירה, וכמו שרווחים גדולים יכולים להגיע מהר כך גם הפסדים גדולים. אז חשוב להקפיד להשקיע בחוכמה ובזהירות.

אין בכתוב כל המלצה לביצוע פעולה כלשהי, כולל רכישה/קנייה/החזקה של מניות או ניירות ערך המופיעות בכתבה. ככלל, חובה על הקורא לנקוט בגישה ביקורתית ולעשות מחקר מעמיק בהתייחס לכל רעיון השקעה שהוא.

כדי להבין יותר כיצד איתור חברה עובד ואיך הבינה המלאכותית משפיעה על התוצאות שווה לכם גם לקחת קורס בתחום ולפתוח חשבון מסחר בברוקר טריידסטיישן.

אין בכתוב כל המלצה לביצוע פעולה כלשהי, כולל רכישה/קנייה/החזקה של מניות המופיעות בכתבה. ככלל, חובה על הקורא לנקוט בגישה ביקורתית ולעשות מחקר מעמיק בהתייחס לכל רעיון השקעה שהוא.

הצטרף אלינו היום ותהנה מערכת המסחר בבורסה הטובה בעולם עם עמלות המסחר האטרקטיביות בישראל.

0 – דמי ניהול.
0 – דמי החזקה.
0 – דמי טיפול בדיבידנד.

רק 1 סנט למניה, מינימום $1 לעסקה.

גילוי נאות: מאמר זה מיועד למטרות חינוכיות בלבד. אף אחת מהדוגמאות לא צריכה להיחשב כהמלצות מסחר.

דילוג לתוכן

    פתיחת חשבון

    מאשר קבלת חומר פרסומי ושיווקי מחברת עלית פלטפורמס בעמ ו/או או כל צד ג מטעמן ו/או או הקשור אליהן